binlarsen Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 http://www.autodb.no/bil/ Her ligger bilen med bilder og info. Står i Stavanger/rogaland Kan kjøres til Oslo torsdag. søk på 320 1985mod-1985mod Ny i Norge. HOHO!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Denne? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1015623 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
binlarsen Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 Stemmer d Fiksa ikke den linken der selv. Takker!! Dette er bilen dere må kjøpe hvis dere virkelig vil kaste glans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 eeeeh "Bilen er bærumsregga (selvsagt), for de som har interesse av det Det gis driftsgaranti helt til du kjører ut av eiendommen min." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
binlarsen Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Er skrevet med en liten dose selvironi, dersom du ikke forstod det custom Er vel ikke så mange som gir 3mnd. driftsgaranti når man selger en bil til den prisen (5200+veiavgift som jeg betaler) er lik 8000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 he he. ja ja. bn er bra d. jeg har jo bn selvsakt. tror jeg har hatt 4-5 bileer med bn jeg. prutningsmon på den eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
binlarsen Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Njet. ikkeno pruting her i gården. Tror ikke du finner en todørs E30 med så lite rust til den prisen! Vet det er endel feil jeg har ramset opp, men tenkte den er fin som en prosjektbil. Funker jo ellers najs som fan Hvis jeg ikke får det kjører jeg den på skroten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 6 tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
binlarsen Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 8 lakser som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Så hvis noen byr 6høvdinger så kjører du den på dynga istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 skal du til oslo... kan du ikke bare svinge innom mandal da Ikke intersert i å bytte i noe!! noe du trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
binlarsen Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Nei skal ikke til oslo med denne bilen, men hvis noen vet de skal ha den så kan jeg kjøre den.. må nok ha noe litt mer konkret enn "kjør en tur innom, så kanskje jeg byr deg 6 lapper" og jeg må ta buss videre. Ikke langt å komme hit til Stavanger om du virkelig er int. i en veldig grei og billig E30. Renzor: Nja.. vurderer å herjekjøre den til det er helt slutt og taue den på dynga før 1mars. Da slipper jeg å betale årsavgift(2800) og får 1500 for den. Men litt kjipt å ødelegge en så najs vogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 kremt, mener det er 15 mars.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
binlarsen Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 Oki, takk Aama. Om jeg selger den for 6 lapper inkl års, er differansen mellom skroting 1700kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 BÆRUMSREGGA 2 dørs e30! løp å kjøp folkens. dere vet jo hva folk tenker når de ser en bil med BN skilter kommer rullende. "bærumsregistrert ja... ja da kryssan nok av alle kryssa på utstyrslista + største motorn" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg