Nisse Skrevet Februar 21, 2006 Skrevet Februar 21, 2006 korleis var trikset med å finne ut om km.stand på e-36 er juksa med?? veit det har våre her før men finner den ikkje...
Aracna Skrevet Februar 21, 2006 Skrevet Februar 21, 2006 Tror ikke det er noe "triks" for det.. men det er en guide til å få frem serienummer på instrunmentpanelet og noe annen info. Men den har lite med KM-stand å gjøre..
Aroid Skrevet Februar 21, 2006 Skrevet Februar 21, 2006 det jeg har fått hørt er at det står en prikk på tripptelleren, bak tallene Jukset med Eks 114051. Ikke jukset med Eks: 114051
Nisse Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Skrevet Februar 21, 2006 ja det var noko sånnt eg skum leste på eit forum her en gang...men korleis var fram gangs måten for å få fram denne prikken?
Sperre Skrevet Februar 21, 2006 Skrevet Februar 21, 2006 korleis var trikset med å finne ut om km.stand på e-36 er juksa med??veit det har våre her før men finner den ikkje... Fikk sjekket opp nøyaktig km stand på bilen min da jeg var hos Bilsalongen i Skien (bmw verksted) De koblet den opp til en datamaskin fant ut veldig mye, blant annet at km stemte på en prikk Nå jar jeg en 00' mod 318ci, men det skal vel gå ann med eldre biler også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå