Kenzuke Posted February 21, 2006 Posted February 21, 2006 Har xenonlys på bilen min, men de gule parklysene ødelegger alt Var på http://www.fremtidenslys.no/ å så at dem hadde xenon-look parklys, men så var jeg litt usikker på hvordan type parklys min bil bruker .. Noen som kan si med sikkerthet hvilket sett jeg skal bestille? '91 520i 24V - e34 Edit: Disse to typene har dem på nettbutikken ... Noen som vet om en av disse typene vil passe? Type 1: "Stålsokkel. T4W, BA9s, 12V-4W" Type 2: "12v 5W"
krisroen Posted February 21, 2006 Posted February 21, 2006 På min er det den nederste typen som passer..
NSS Posted February 21, 2006 Posted February 21, 2006 Ikke ha xenon parklys... Det blir ikke godkjent...
Dr_S Posted February 21, 2006 Posted February 21, 2006 Å kalle dette for "xenon parklys" er vel litt vel drøyt. Er samme styrke på pæra som på org, eneste er vel at den muligens avgir et litt hvitere skinn.
Kenzuke Posted February 22, 2006 Author Posted February 22, 2006 Ikke ha xenon parklys... Det blir ikke godkjent... Som han sa, er disse lysene ingen xenon lys. Bare xenon "look".. Dessuten har jeg allerede ettermontert Xenon fjærn- og nærlys, så biln min blir uansett ikke godkjent ... På et tilfeldig verksted ... hehe...
AC Schnitzer Posted February 22, 2006 Posted February 22, 2006 Gi oss tilbakemelding på hvordan det ble, også lyst på litt hvitere parklys
Recommended Posts