Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen som vet hvor jeg får bestillt 60/40 senkesett til min E34? Bestillte med Schmiedmann i går og i dag fikk jeg denne mailen:

FAP12.24K kan ikke leveres lengre desverre, fordi AP er konkurs. Det jobbes med andre løsninger på dette, kom gjerne tilbake utpå våren for mer info. om evnt. andre alternativer.

Var også i kontakt med Styling-Tech angående ett sett. De skulle bestille men har ikke hørt noe mer.. (over 6mnd siden)

Så er det noen andre plasser jeg får bestillt komplett 60/40 senkesett til E34 til rundt 5000?

Posted

AP konkurs?! Det var jo litt kjipt for meg, med tanke på at de f.eks. har livstidsgaranti på fjærene. :roll: Hva skjer med slikt?

Sinnsykt synd uansett.. hadde gjerne kjøpt flere slike sett.. de er digg!

Av alternative produsenter som har 60/40-sett til E34 for ca. 5k tror jeg nesten ikke du har flere enn FK å velge mellom. Apex har ikke 60/40-sett, og Bilstein/H&R blir en god del dyrere. Jamex vet jeg ikke hvordan ligger i pris, men har ikke hørt så mye kvalitetsmessig.

Når det gjelder leverandører av FK, så har de fleste lang leveringstid. "Forhandlere" jeg vet om er Styling-Tech, GS/OS og A-dekk (Sandefjord). Tror alle sammen må ta det i større bestillinger, og det var snakk om alt fra 1-3 måneder da jeg sjekket rundt før jeg kjøpte mitt AP-sett.

Posted

Ja det var synd det med AP for jeg hadde hørt mye bra om det settet både her på forumet og andre plasser..

Fikk svar av koed på under 5 minutt og de skal ha 2699dkk+mva for et komplett FK sett.. Tror jeg slår til der jeg :)

Posted
Ja det var synd det med AP for jeg hadde hørt mye bra om det settet både her på forumet og andre plasser..

Fikk svar av koed på under 5 minutt og de skal ha 2699dkk+mva for et komplett FK sett.. Tror jeg slår til der jeg :)

er det med dempere + fjærer eller bare fjærene?

Posted
AP er det mykeste og jævligste jeg har prøvd noen gang...
'

har ap på min e34. og det er det stiveste og mest ukomfortable senkesette jeg noen gang har hatt på en bil. hadde ikke gått for ap en gang til . funker jo veldig bra på sommern, men er helt ubrukelig på vintern.

Posted
Sinnsykt synd uansett.. hadde gjerne kjøpt flere slike sett.. de er digg!
AP er det mykeste og jævligste jeg har prøvd noen gang...
har ap på min e34. og det er det stiveste og mest ukomfortable senkesette jeg noen gang har hatt på en bil.

Ja da vet man hvordan AP er.. :lol:

Posted

er det med dempere + fjærer eller bare fjærene?

Det er dempere og fjærer..

Posted

Er det noe AP sitt 60/40-kit IKKE er, så er det mykt.. Det er jo bare max 2 cm vandring igjen, så det er jo begrensa hvor mykt det kan være på 2 cm.. ;)

Men samme det, er de konkurs så er det ikke et tema. Ser derimot ingen tegn på websidene dems om at de er konk.