MpA Skrevet Februar 21, 2006 Skrevet Februar 21, 2006 Jeghar elektrisk speil på min E30(320) og har El speill, men det er bare det på Vnestresiden jeg får stillt, noen som vet hvordan jeg får stillt det på Høyresiden og...?
Aroid Skrevet Februar 21, 2006 Skrevet Februar 21, 2006 det er nok dør kontakten som er gåend til deg. e har netopp skiftet på min bil. sia e hadde problem med el speilet på høyre side.
MpA Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Skrevet Februar 21, 2006 aaahaaa... så når du skal stille den enne speilet så følger det andre med? sånn det funker?? hvor ligger denne kontakten?
Aroid Skrevet Februar 21, 2006 Skrevet Februar 21, 2006 ikke sånn det funger. skal no gå å still venstre og høyre for seg selv. Dør kontakten ligger mellom døra og A stolpen på bilen.
propan Skrevet Februar 21, 2006 Skrevet Februar 21, 2006 Nei det andre følger ikke med,du har en switch bryter på den som du justerer speila med?
MpA Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Skrevet Februar 21, 2006 nei dte er dte jeg ikke har skjønner du jeg finner ikke en sånn jeg kan veksle mellom speilene, derfor jeg lurer så fælt!
Aroid Skrevet Februar 21, 2006 Skrevet Februar 21, 2006 er det ikke orginalt med el speil i din bil eller?
MpA Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Skrevet Februar 21, 2006 Jo jeg mener det, men jeg har bare den svarte knotten jeg kan vri på venstrespeillet med, hehe, jeg hadde ikke postet noe her inne visst den andre kanppen jeg svisjer speill med er rett ovenfår liksom, men jeg finner den faen ikke, vet ikke helt hva det skal være eller hva som skjer, det står EL. Speill på den på begge sider, men vet ikke jeg, har bare den styretingen...
TOREBMW Skrevet Februar 21, 2006 Skrevet Februar 21, 2006 er en del e30 som bare er levert med el.speil på førersiden faktisk.sånn er det bare hehe det ligger nok sikkert ikke ledningsnett for el. speil på passasjer siden engang.vipp av det dekselet bakom speilen og se om det er ledninger der da
Scirre Skrevet Februar 21, 2006 Skrevet Februar 21, 2006 hehe ja du har nok samma opplegget som meg bare mulig å justere speilet på førersida! genialt vøtt ;p
MpA Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Skrevet Februar 22, 2006 hehe, noe forbanna dritt.. men tusen takk får all help!
Kjell Rune Skrevet Februar 22, 2006 Skrevet Februar 22, 2006 er ganske normalt på eldre e30´r dette. ledningene ligger ikke opplakt når bryteren ikke er d. teit men sant. hadde d vært omvendt hadde jeg fårstått d der men ikke att man kan justere førersiden og ikke pasasjersiden. men er vel noe med att kun d speilet er påbudt eller no slikt har jeg hørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå