Eirik Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Noen som har vært borti at rillene som luften strømmer gjennom ikke er "i hakk"? Siste bilde viser en liten metalldings som har til hensikt å "samkjøre" alle rillene. Den skal presses på innsiden i noen hakk på venstre siden. Dette går ikke. Har prøvd x antall ganger, men blir nederlag hver gang. Det blir for liten plass å jobbe på inni mellom rillene. Noen som har vært borti noe lignende, eller som har forslag? Tenkte litt på å ta ut hele driten, og montere fra baksiden, men vet ikke om den henger fast i noe spesielt... Forslag mottas med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Er sikkert lettest å ta den ut. Sitter vel bare med et par skruer. Henger kanskje litt igjen i ventilasjonskanalen på baksida også. Burde ikke være noe problem å ta ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 #"/%# Der knakk jeg den ene pinne som de rillene skal klemmes innpå. Så da må jeg vel ha meg en ny en! Så hvis noen har en til over, si ifra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå