Gå til innhold

hjelp! dempere/coilover

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg drittlei av at nesten alle jeg ringer til ikke klarer å skaffe coilovers te e30 m3, men alle fikser jo e36 da, hehe..

de som kunne skaffe, skal jo ha 15-16k jo.. må ordnes noe billigere vel, uten at dem også skal ha levert inn mine orginale fjørbein??

Skrevet

H&R har justerbart understell til din bil, og du trenger ikke å levere inn de orginale fjørbena. prisen ligger vel på 10-12 tusen i norge, men du kan kanskje få de litt billigere fra tyskland.

www.powerzone.no er forhandler av H&R evt www.sandtler.de i tyskland

H&R sitt justerbare understell er tüv-godkjent.

Skrevet

okey... har faktisk tenkt til å ringe dem imorgen (powerzone)

husker ikke hvem det var, men noen som hadde h&r, men dem sku ha ca 15k.. DYRT!!

Skrevet

det er sant det ja.. sjekket litt på santler nå, er jo greit ut der..

Gewindefahrwerke (h&r) er vel høyde og stivhets-justerbart?? dem var iallefall til e30 m3 for 7750nkr.. dette er jo bra pris, men er disse prisene inkl. moms?? sender dem til norge??

faen, angrer sykt nå at jeg ikke valgte tysk på skolen ass.. :?

Skrevet
det er sant det ja.. sjekket litt på santler nå, er jo greit ut der..

Gewindefahrwerke (h&r) er vel høyde og stivhets-justerbart?? dem var iallefall til e30 m3 for 7750nkr.. dette er jo bra pris, men er disse prisene inkl. moms?? sender dem til norge??

H&R er kun justerbart i høyde, ikke stivhet.

du må legge til frakt og norsk moms, og de sender til norge.

Skrevet

Jeg valgte tysk og har derfor hatt det i 4 år. Kan ikke noe mer av den grunn.. :lol:

Skrevet

H&R er kun justerbart i høyde, ikke stivhet.

du må legge til frakt og norsk moms, og de sender til norge.

ok, får da sjekke om jeg får klart å bestille da.. men vet du noe om leveringstider derifra da??

hørte også med powerzone nå, dem skulle ha ca 13k for ett h&r sett.. satser da på sandtler om jeg får til :? hehe..

Skrevet

har ingen erfaringer med sandtler, så du må nesten høre med dem ang leveringstid.

har hørt mye bra om dem, så det skal ikke være noe problemer med å bestille fra dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...