Catste Posted February 21, 2006 Posted February 21, 2006 Hei vet noen om hvor enn kan kjøpe komplett sett med klar glass lykter til bilen min for enn rimelig sum?? Mvh Catste
Mpower20 Posted February 21, 2006 Posted February 21, 2006 Os og Gs bildeler selger ihvertfall lykter med klarglass og angeleyes til 3600,-(tror jeg). www.osbildeler.no www.gsbildeler.no
Catste Posted February 26, 2006 Author Posted February 26, 2006 Ville kjøpt fra https://www.koed.dk/ Er ikkje det dyrt å importere vare til norge da??
Arimanni Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 Nei. Etter som eg har forstått betaler du ikkje toll (berre mva) på bilrekvesitta fra Danmark. Her er sitat fra ein mail eg fekk fra Daniel Clemmensen som jobber hos koed.dk: "Det er kun moms på bildeler. Ikke toll. Så jeg selger det ut herfra til deg momsfritt. Du får pakken levert på døren, og etter et par uker så får du en regning fra det norske fraktselskapet på momsen." Norsk moms er ca 25% av varens verdi. PS! Du betaler ikkje Dansk moms på varen.
02 Touring Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 Biltema Koster ca 1800.- for komp, hel og halvlys
Tweety bimma Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 Jeg vil på det varmeste anbefale ebay,for sånt der for en veldig billig penge ca 150-200 us dollar,be selger sende dette som gift så slipper du alt av toll/moms styr
Catste Posted February 28, 2006 Author Posted February 28, 2006 Takk for alle gode råd skal tenke på saken Må prioritere litt andre ting først sør eg eventuelt skal skifte lykter. Mvh Catste
Recommended Posts