Gå til innhold

325i motor ønskes kjøpt


propan
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har en 325i(m20b25) liggendes å slenge som vil selge?

Om toppen er ras eller bruker 3 liter olje på mila har ikke noe å si,helst en 88+mod men alt av interesse.

Må helst være komplett med unntak av topp.

Utganspunktet trenger jeg en komplett bunndel med starter,dynamo alle deksler etc.

91870867

Og helst vest-sør-øst landet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noup.

Gamle er eldst.

Stemmer. Dritt blir ikke gammelt (gammelt Sveio-ordtak :wink: ).

M20en er genial på mange måter, men fikk selv forferdelig lyst til å bygge M50 i E21-flaket mitt - derfor M50... Ikke så mange som har bygget M50 i E21 før - og enda færre med pustehjelp...

Og da måtte jeg jo bare... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste fordelen jeg kommer på i farta med M50 må jo være at den puster bedre med 24v,men det kan kompanseres(nesten)med "litt" porting og diverse.

Bakdelen er at det koster mer når det er dobbelt så mange ventiler,kanaler og kammer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men faktorer som: bedre utseende, ingen tikke-takk fra toppen osv er jo et issue.

Jeg er stor fan av M20en, men ville prøve denne gang en M50 - og samtidig teste grensene mine på M50en. Så får vi jo se resultatet av det til høsten en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns ikke dette er dyrt for komplett motor m girkasse. disse motoren blir jo gjerne solgt for 5-7k uten kasse. og har da gjerne høy el ukjent km. denne har gått ca 150k og overhalt topp for ca 25k siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men faktorer som: bedre utseende, ingen tikke-takk fra toppen osv er jo et issue.

Jeg er stor fan av M20en, men ville prøve denne gang en M50 - og samtidig teste grensene mine på M50en. Så får vi jo se resultatet av det til høsten en gang...

*kremt, host Høsten ein gong?!:P hark *:P

du har jo "litt" sveisearbeid igjen

Update02012006004.jpg

men du sa jo ikkje konkret kass årstall da :P

sorry, altfor mye ot, eg klarte bare ikkje å dy meg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...