mr_bmw Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Det er to forskjellige bak lapmer ene med crom og kristal oppe og tre ringer nede den andre er svart bak og 2 ringer oppe og tre ringer nede. Begge er brukt bare 3 uker. bud over 1500 for begge. selger dem fordi 2 av dem dogger.men ikke noe promblem å ta ut dogg d r bare å lage et lite hull bak i lampa så går alt ut og kommer ikke tilbake. jeg skal ha dioder lamper nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_bmw Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 ingen som vil kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 er ikke så popp lenger virker det som..hjelper sikketr litt om du sier hvilken bil dette er til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_bmw Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2006 de er til sedan e36.kan også bytte i noe kult eller noe styling til e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dogfather Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 mr_bmw.. hva skjedde med salget av LEXUS lyktene a? litt skuffende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Er vel mange her tenker jeg, som heller ansér lexus for å være litt mer tilhørende japsebiler. Er nok derfor salget går litt dårlig. Bilder hadde også hjulpet (meget?) bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_bmw Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2006 ingen som er int? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dogfather Skrevet Mars 22, 2006 Share Skrevet Mars 22, 2006 sa jo at jeg kunne kjøpe et par av deg for 500 ,- kr men er du ikke intr.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå