Gå til innhold

Får jeg problemer med ledningsnettet


318iAT
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en motor fra en 628 CSi 1985 mod. med manuell kasse, den skal nå monteres i min E28 520iA 1986 mod.

Jeg skal også montere inn en automatkasse fra en 732 fra midt på åttitallet et sted :) det er en 4HP22 kasse, samme som allerede står i min 520iA.

Vil jeg få problemer med ledningsnettet siden det kommer fra en bil med manuell kasse, vil der mangle noen tilkoblinger.

Noen som vet, er takknemmelig for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg den rette til å svare her, men det eneste jeg kommer på som er forskjellig på E34 535-nettene med og uten automat er at det er flere pinner i gasspjeldkontakten.. men du har altså tenkt å bruke motorledningsnettet og hjernen fra 6-serien? Går det overens med resten av E28-nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk med alt av ledninger fra 628`n så det skulle vel være ok, men det jeg ikke vet er om jeg får kassen fra 732`n til å virke :) men hvis du har rett Gunnar, så mangler jeg bare et gasspjell fra en bil med automat, ellers får jeg jo ikke koble på kickdown wiren og som du sier en kontakt med nok pinner.

Men jeg har bestemt meg for å søke LITT :) hjelp fra en som har peiling på tingene når jeg skal montere motor og gir.

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...