jall Skrevet Februar 22, 2006 Skrevet Februar 22, 2006 Hei. Sliter litt akkurat nå med og få start på min 325. har vært slik en gang før og da ventet jeg et par dager og prøvde igjenn, og da startet den lett. Noen som har en anelse om hva det kan være? takker for alle tips Edit: batteri er det nok av.
Nygaard Skrevet Februar 22, 2006 Skrevet Februar 22, 2006 finn deg en langbakke og rull ned;D kan jo være att dn suger falskluft elns..
jall Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Skrevet Februar 22, 2006 hehe. ja det kan være litt trasig akkurat slik den står nå. det har seg slik at bilen står i nedoverbakke med fronten ned, og har heller ikke mulighet til og trille den lenger frem. få den lenger opp i bakken er ikke så enkelt det heller for øyblikket. kom igrunnen til og tenke på hvor uttaket er i bensintanken. Siden bilen står med fronten ned kan jo det kanskje være det ikke kommer bensin frem hvis uttaket på tanken er langt bak. Så det jeg lurer på nå er om uttaket er langt bak på tanken? det er ikke så alt for my bensin på tanken heller nå da men tror der skulle være min. 10 liter.
Aama_Racing Skrevet Februar 22, 2006 Skrevet Februar 22, 2006 det er vel helt fremme om jeg ikke tar helt feil..
jall Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Skrevet Februar 22, 2006 hmm. vel, noen som vet om det er på høyre eller venstre side på tanken da? når jeg dunker på venstre siden høres tanken ganske tom ut, men på høyre hører jeg det er bensin. akkurat nå er det mørkt ute og har heller ikke noen lykt så jeg får ikke sett så mye. takker for svar
Aroid Skrevet Februar 22, 2006 Skrevet Februar 22, 2006 ut taket er på venstre side. samma side som bensin pumpa ligger på.
Nygaard Skrevet Februar 22, 2006 Skrevet Februar 22, 2006 fyll eij kannebensin så har du utelokket d affal=)
jall Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Skrevet Februar 22, 2006 Ok. Det var ihvertfall ikke bensinmangel. Fikk på en kanne bensin, men fortsatt ingen respons. Bilen står heller ikke i en bakke lenger. errr. å jeg som hadde lyst ut og svi litt gummi idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå