Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det gikk kjempebra i dag..

Første omgang:

Gikk greit der, var morro å kjøre på grus/asfalt igjen. Endte opp med en 3.plass her.

Andre omgang:

Var ganske bra med i starten og tok igjen de andre bila i første sving, der kom jeg litt fort og rakk ikke bremse for en manta foran meg! Blei en skikkelig smell og panseret fløy av. Men fullførte og endte på nok en 3.plass

Tredje omgang:

Jeg hang greit med og tok igjen en røten bmw 320 i første sving. Etter dette surra to bilen foran meg og jeg fikk kjørt fra dem! Endte her opp på en 2.plass!

Sto med 17poeng og 8.plass totalt av 18, så det ble ikke finale men morro var det lell! Bilder kommer =)

Skrevet
Det gikk kjempebra i dag..

Første omgang:

Gikk greit der, var morro å kjøre på grus/asfalt igjen. Endte opp med en 3.plass her.

Andre omgang:

Var ganske bra med i starten og tok igjen de andre bila i første sving, der kom jeg litt fort og rakk ikke bremse for en manta foran meg! Blei en skikkelig smell og panseret fløy av. Men fullførte og endte på nok en 3.plass

Tredje omgang:

Jeg hang greit med og tok igjen en røten bmw 320 i første sving. Etter dette surra to bilen foran meg og jeg fikk kjørt fra dem! Endte her opp på en 2.plass!

Sto med 17poeng og 8.plass totalt av 18, så det ble ikke finale men morro var det lell! Bilder kommer =)

Hva er det su sier!!! har du bulket bilen!!! du asså. DU må være snill med god bilen. :wink:

Kommer du til hønefoss forresten? har en liten luring av en bil til løpet der jeg :wink: .

Skrevet

Her er ett bilde fra forige helg, det var før jeg kræsja litt :)

bchak023280407.jpg

(Foto: Svenn Dvergastein, bilcross.no)

Men nå er jeg klar til ett nytt løp, da det braker løs på Hønefoss i morgen. Det er kvall-løp til landsfinalen for jr! Så blir nok hardt der.

Skrevet

NICE

har sittet her en god stund og lest igjennom alt inne på hele topicen!

Du har et enormt pågangs mot! Stå på videre og lykke til!

har lyst til å begynne med bilcross selv, men vi får se.

• 2 weeks later...
Skrevet
Jaaja.. Det var jo den godbilen, men nå er den solgt til søskenbarnet våres, siden broren min har sommerbil fra før av ;)

Så den lever enda ja, hørte noen rykter om at den var bare brukt som vinterbil og vraka. Men det var jo kjempe bra. :D

• 1 year later...
Skrevet

Oioioi.. Nå er det langt over ett år siden dette her har blitt oppdatert, tenkte å ta opp igjen tråden og oppdatere litt igjen!! Har jo kjørt en haug av løp siden sist dette ble oppdatert, med forskjellige resultater!! Blitt en hel del mer bulker på bilen også..

Kjørte på Sigdal i Helga å der endte jeg opp med en B-finale som jeg er veldig fornøyd med!! ORMIS media var der å fikk alt på film, han laget også en liten reportasje om meg.. Se film og bilder i linken http://www.bilcross.no/nyheter/nyheter_ ... 3&KlubbID=

Mvh Mats

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...