IN_ur_DREAMs Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 RH sine AC kopi felger selges. Se bilder. Fine felger. Den som viser på bildet er den som ser verst ut av alle 4. Har stått på en E39. 2 ok dekk, og 2 slitte. Gi bud... http://img443.imageshack.us/my.php?imag ... 2516qc.jpg http://img443.imageshack.us/my.php?imag ... 2529vm.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 hvor store er felgene, og passer dem e34?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN_ur_DREAMs Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 8x18 er dem vel. Vet ikke om dem passer E34. Se på hjulspesifikasjoner i margen til venstre her å døm selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 ser ut til at det er forskjellig dimmensjon på sentergreia.. men hva skal du ha for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN_ur_DREAMs Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 Vet ikke ennå. Vurderer å selge dem, da jeg skulle ha dem til en E36. Men må valse da. men vet ikke om jeg gidder. så jeg tenkte å se hvor mye jeg kunne få for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 akkurat ja, men dem passer jo ikke helt til e36 da.. må vel valse rimeli mye hvis det skal gå i såfall men hvis noen kunne fortellt meg om de felgene passer e34 så hadde jo det vært fine maskina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN_ur_DREAMs Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 Hehe. Jeg måtte vel ha valset ca 2 cm på hver hjulbue. Men det hadde vært verdt d. For bilen hadde blitt temmelig rå tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 hehe, måtte vel lakkert skjermene på nytt etter valsing da, men hadde nok sikkert blitt bra til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Hvis de har stått på E39, så passer de til E34, men må ha senterringer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Hvis de har stått på E39, så passer de til E34, men må ha senterringer . åkei, vet du hvor man får tak i senterringer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN_ur_DREAMs Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 Hos nesten alle dekkforhandlere og styling\tuning butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 ja det sier seg vel egentli selv:P men du får finne en pris da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN_ur_DREAMs Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 Venter på bud..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 2500? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN_ur_DREAMs Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 Eh. Ga mer for dem selv for et par måneder siden. Men budet er notert, så det er bare til å by videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå