Jørgen Andre Sandvoll Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Har en 318i, så diverse motorsport tekster egner seg ikke! Noen som har forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Kansje penest å ikke ha noen ting klistret på bakruten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Har en 318i, så diverse motorsport tekster egner seg ikke! Noen som har forslag? Jeg så en bil på Oppdal en gang med en interesant skrift i bakruta. Du kan kopiere den. Det sto: Real men don`t ski! Hehe, utrolig teit, men morsomt for oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Andre Sandvoll Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2006 hehe.. Jeg vurderer å ikke ha noen ting der, bare kjøpe en DTM taksenker.. Men skal ha skiltplate med skrift på! Forslag til tekst der? Hvor de lager sånne? Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 stemmer for ch88 sin hvis du må ha noe der hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Crusing is not a crime EDIT: Eller, GAME OVER ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Kjøp klistremerke fra denne siden med helt diskrete www.bimmmers.no merker i bakruta. Det har jeg og det ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Jeg så en på vei hjem fra skolen akkurat nå, det var en Prelude hvor det sto: G-UNIT Det var så lættis at jeg nesten dro av veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Andre Sandvoll Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2006 haha.. Ell, 2 fat 2 fly elns! No fuck, no ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 framme kan du ha (try me) bake (dream on) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Kansje penest å ikke ha noen ting klistret på bakruten. Enig, er penest uten noe på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 framma kan du ha (try me)bake (dream on) Hehe.. Likte den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Et stort klistremerke med SGCshop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 "Ass, Gas or Grass. No freebies!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå