Gå til innhold

E34 520i/535i -88 Selges SOLGT


Filur
 Share

Anbefalte innlegg

Lurer for tiden på om jeg skal selge min kjære E34 til fordel for en nyere bimmer. Bilen ble bygget om for ca 2 år siden av forrige eier (entusiast), men måtte selge pga familie forøkelse. Jeg kjøpte den i juni i fjor og har stelt pent med den siden da. Bilen er gått 240000km mens motoren er gått ca 215000km

Det som er byttet er:

-Motor (DEFEKT)

-Girkasse

-Mellomaksling (ballansert og gode greier)

-Bremser (M5 bremser forran)

-Dempere (Nye forran i juli 05)

-Fjærer (Fise nye 60/40mm AP fjærer med TUV papirer)

Har kvittering på en god del stasj.

I tilegg er det nye angeleyes INPRO lykter, nye hvite blink forran, 15" alu vinterfelger med nye dekk (brukt en sesong) 17" alu sommerfelg med gode dekk ( 225*45 17" forran og 235*45 17" bak) Opplakkert for ca. 4 år siden, meget pen i lakken men littegranne steinsprang forran. Rust er nesten et frammedord, kun noen små ubetydelige punkter. Effektanlegg med en veldig fin gromlyd og KN filter.

Bilen er ikke godkjent ombyggd enda da jeg ikke har hatt tid eller prioritert saken, skal ikke være noe problem og få det gjort med mindre man støtter på en stygg satan fra biltrangsynet. Er EU-godkjent til Nov. 06

535i_006.jpg

535i_010.jpg

HPIM0572.jpg

HPIM0562.jpg

Flere bilder i galleriet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Dersom du har den til salgs når veiene er bare, så skal jeg ta kontakt ;) Kunne svært tenkt meg en slik bil til sommeren, dog bør den være godkjent ombygd og slikt..

Bruker den mye på mila med vanlig kjøring?

Rundt om 1,5 på mila alt etter kjørestil, bruker faktisk bare 1 liter på langkjøring. Send en mail på robertp@tnett.no eller send en PM da...

Kor du holder til? Interisert i å ha lettsykkel/bil i innbytte, ser du vil ha nyere bil, men har ein 86 mod 325i m-tech.

Holder til på Stokmarknes i vesterålen. Blir nok ikke innbytte, tenkte på en E39 av noe slag men får se hva det blir til...

egentlig en fin bil dette.... Litt nysgjerrig på de lysene du har... er de gode ?

Er ganske godt lys i dem, har ett sett sorte DE lykter også, kan ikke se noe forskjell på lyset, de kan også følge med hvis ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...