stian329 Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Kul bil som vekker oppmerksomhet! Fin som russebil, eu-godkjent i høst.. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1019393 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 e det din bil ?? Har sett den nedde me heliporten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2006 Har den sammen med et par kompiser, men det er jeg som står som eier ja. Da har du sikkert sett noen E30'er der også? Er mine de også, blandt annet en grå 2-dørs som stod på 8*17 TSW Hockenheim R, nå står den på stålfelger. Så om noen plutselig får nye Hockenheim-felger uten senterkopper så er det stor sjanse for at det er mine som ble stjålet. Skjedde for 10-14dager siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
binlarsen Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Voi! Salikatt, litt av en penisforlenger det der da Har du ikke draget, kan du kjøpe deg det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 DRITKUL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Andre Sandvoll Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Rett og slett skamrå !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå