Mack10 Skrevet Februar 23, 2006 Skrevet Februar 23, 2006 Har et lite problem med takluken min.. Av og til virker den men det er ytterst sjeldent. Har nå byttet relee men til ingen nytte virker det som. Kan heller ikke finne noen sikringen er som er gåen heller. Men så er jeg ikke så god i tysk til og finne ut kas sikring det er heller. Kan noen hjelpe meg med dette problemet?? Takker for svar!! Mvh Arne
Maxxsonics Skrevet Februar 23, 2006 Skrevet Februar 23, 2006 prøv å bytt el motor du.. er nok den tenker jeg!
lagrinn Skrevet Februar 24, 2006 Skrevet Februar 24, 2006 hva med og prøve og bytte bryter, kan jo vere så enkelt at du har dårlig kontakt i den. og denne er jo lik som dem til vinduene
Mack10 Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Skrevet Februar 24, 2006 Nå virker det som at den er i orden, men syns den går sinnsykt treigt.. Og så vil den ikke gå skikkelig opp bak.. Den stopper.. Virker som motoren ikke er sterk nok.. Prøve og bytte denne kanskje?? Tenkte meg ut på et huggeri i dag..
duÅ Skrevet Februar 24, 2006 Skrevet Februar 24, 2006 har akkuratt samme problemet på min bil...noen som har forslag på hva som kan vær feil?
Jørgen Andre Sandvoll Skrevet Februar 24, 2006 Skrevet Februar 24, 2006 Hvis du har problemer med tyske, så send PM til meg.. har hatt tysk i 6 år, og har slått opp det meste til bimmer.. smør systemet med wd40, funka for meg iallefall! Hvis det ikke blir bedre da, bytt taklykemotor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå