320it Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Skal selge sedanen og kjøpe stasjonsvogn. Har tenkt på å kjøpe e36 touring, men er litt usikker.. Noen som har andre forsleg? Er kanskje dumt å spørre etter anbefalinger av andre merker på et bmw forum. men men liker av en eller annen grunn ikke 5 serien, så det er uaktuelt. takker på forskudd for innspill..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Kunne ha bytta med meg, men sia du ikkje like 5 serien så hjelpe vel ikkje da så mykje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2006 vet faktisk ikke helt hvorfor jeg ikke liker 5 serien. det er bare noe med den som ikke appelerer til min smak, eller noe. hva med med a4 1.8tqa? noen med erfaringer med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2006 1.8 tqa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Audien er morsom den, har en kompis som har en sånn. Enkle å få litt mer effekt ut av er de også Kameraten min har en med ca 225hk, går utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Men skal du ha en A4 1,8tq avant så kan du jo legge på litt til og få en E46 316/318it da? Det er ikke like morsomt, men hvis du vil være lojal mot merket så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2006 går ikke under 150 hk uansett. hvordan er motoren til a4'en da? er vell firer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå