Bimmerlars Skrevet Februar 24, 2006 Skrevet Februar 24, 2006 Vil det gå å borre nye hull på svinghjulet så jeg får på Sachs 618 trykkplate og 4-puck sinter lamell på M10 svinghjul? Altså 228mm clutch
Bimmerlars Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Skrevet Februar 24, 2006 Kan gå å måle, men hvis noen vet er det enklere. Vet ikke hvor mye det er å gå på
Bimmerlars Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Skrevet Februar 24, 2006 Tenk selv... Hvorfor går det ikke? For liten diameter på svinghjulet?
Pedi Skrevet Februar 25, 2006 Skrevet Februar 25, 2006 Hva med å måle svinghjulet ditt å se om det er plass? Om det å borre inn selv, så vil jeg ikke anbefale det. Riiimelig lett å få kast i svinghjul pga at du har borret feil....
Bimmerlars Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Skrevet Februar 25, 2006 Tenkte å bruke deleholde for å få det rett. kan måle om det er plass ja
Pedi Skrevet Februar 25, 2006 Skrevet Februar 25, 2006 Tenkte å bruke deleholde for å få det rett. kan måle om det er plass ja OK.. Det er jo ikke alle som har tilgang på det... Men det er ganske lite som skal til. Eks... Jeg leverte inn veivakslingen min for avbalansering, og selv om jeg har et "good to go" svinghjul som SKAL være 100%, så ville de ikke tro at den va 100%.... "bare for å være sikker, skal såå lite til" sa han. Og BTW... Etter så jeg har hørt, så ligger majoriteten av kast i bunndelen i nettopp trykkplata...
Bimmerlars Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Skrevet Februar 25, 2006 En skikkelig avbalansert bunndel har jo avbalansert veiv, svinghjul og clutch Fordel med vekta stempler og råder også da såklart. Heldigvis har jeg tilgang på delehode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå