RenZor Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Jeg var inne hos emmsport her om dagen og fikk prisantydning på div deler; Paralellstag: 1 391,- inkl mva Traversforing 2 stk: 687,- inkl mva Brille 2 stk: 987,- inkl mva I tillegg sjekka jeg prisen for Firehjulskontroll: 862,- inkl mva Justering: 340,- inkl mva Totalt nesten 4300,- !! (dette er til en gammel 520i) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 synes ikke at det var så ille jeg...vet ikke hvordan times betaling dem skal ha jeg.. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 Det eneste arbeidet de har med dette er 4hjulskontrollen, resten gjør jeg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Syns emm har greie priser jeg, husker ikke timeprisen, men tror det er rundt 500,- Møller bil tar jo 1000,- Emm er jævlig greie og har bra peiling på BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Synes dette hørtes greit ut jeg. Men den firehjulkontrollen var kanskje litt dyr?. Det er ikke så lenge siden jeg hadde firehjulskontroll, og da betalte jeg 800 kr inkl moms og justering. Men dette var i Oslo da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Mulig det, men det er emm som har best peil på Bmw i trondheim. Alle de beste mekanikerne på Das auto, sluttet og startet Emm og Jo bildeler. Er godt fornøyd med begge jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Emm kjøper forresten delene fra Jo, så det er mulig du får de billigere der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 Emm kjøper forresten delene fra Jo, så det er mulig du får de billigere der da Det er ikke umulig, takk for forslaget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 4 hjulskontrollen til emmsport er vel fastpris etter som jeg vet. Syns det er veldig god service å få der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 emm Sport er meget seriøse. Har fått meget bra behandling der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 hva går egentlig en firehjuls kontroll ut på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 hva går egentlig en firehjuls kontroll ut på? Da kontrolerer man att alle hjula står i rett vinkel. spissing og camber. Sånn att bilen ikke sporer, sliter dekk, selv oppretting. Kort sagt att bilen går rett fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Jeg og bruker Emm Sport. Deleprisene er nok ikke av de billigste, men de har stor kunnskap når det gjelder BMW og jeg er storfornøyd med servicen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Har også gode erfaringer med de, og betalte det samme for min 4-hjulskontroll. Har hendt en gang at jeg måtte vente. Bilen skulle være ferdig til klokken 15.00. Jeg kom litt over den tiden og da hadde de enda ikke startet med bilen. Samtidlig prøvde de å ta seg mer betalt enn de skulle (bilen var inne i kanskje litt over 1 time og de prøve seg på 2). Slik er vel den bransjen Du kan jo høre med deleprisene hos Strandveien også da. Har hendt meg flere ganger at delene er billigere der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 4-hjulskontroll er en omfattende jobb. Bilen settes på 4 uavhengige flytende plater. Disse er koblet opp mot en computer som sikkert ikke er av det billige slaget heller. De bruker nok minst en time på jobben, samt at utstyret skal vel dekkes for også. Vet ikke hvordan bakstillingen justeres, om det er shimsing eller asymmetriske bolter. Det er en litt tidkrevende jobb, fordi det er så mange komponenter som inngår, og som skal kobles sammen. Tror ikke EMM Sport overpriser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå