locktite Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Hypp på ny maskin i e34en da en 2,5 12v. Funnet flere greie og pene e34er i sverige til en billig peng. Lurer da på om det er andre som kunne tenkt seg resten av bilen etter at jeg har tatt ut motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Kva du skal ha for resten av bilen vist du selge dan da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 får se hva jeg gir for vogna i sverige først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Ok... Gi meg ein PP når du veit da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 http://www.blocket.se/vi/7409299.htm?ca=7_s Denne fks. Men blir jo litt kostnader for og få bilen inn til oslo og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Ca 15 000 +- eit par tusen, så har du nok bilen i oslo ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Har jo eit ganske breit utvalg i tyskland også... http://www.autoscout24.de/home/index/li ... he+starten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 Det blir for langt unna. Goden er at samboern min er svensk og har lov til og kjøre en svensk bil i norge så det trenger ikke komme på så mye som 15000 Sjekka og m5 prisene må si det frister!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 hehe.. kjenne til det altso Men, det er ofte billigare bila i tyskland enn svergie. Større utvalg. Så det kan bli billigare å henta ein fra tyskland enn ein fra svergie, men som sagt der har dei ikkje Autobahn som i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-jørgen Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 svensk m5 ligger på? e34 alltså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 fra 50k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Tyskland har eg sett dei nedi 25 k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Eg kunne kanskje tenkt meg resten av bilen dersom du tar ut motor... Kor mykje ska du ha for resten av bilen då? PM ME! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå