BMW 4 EVER Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Hei.. jeg har en e 34 fra 88 å en fra 89.. den fra 89 har elektrisk takluke å den fra 88 har d ike.. lurte på om nopen vet om det er stor jobb å bytte over.. Takker for alle svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 er det ikke bare bytte ut sveiva med takluke motoren da? å legge ledninger, bryter og rele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 Jo.. kanskje.. har ikke prøvd på noe enda, så d eg egentlig lurt på d var om d ligger kabler klar?? eller om d finnes noe koblingskjema? Har sett på knappen til takluken å ser ut til att d går ett par kabler der... men d e sikkert veldig enkelt i grunn... får ta en titt på d en dag å se ka eg finner ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim R J Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 hadde en E34 88 mod. der var det ikke ferdige ledninger ,måtte ta ned hele taket,litt av en jobb. under baksetet må du bytte ut en stor avlang rele boks ,eller får du ikke liv i luka ,men det er en smal sak hvis du har en bil å ta av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå