x25Touring Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... te=default Selger min E36 også nå, bilen er EU-godkjent til -07. Selges inkl årsavgift. Bilen er god å kjøre, men det er litt jobb på den. Nettopp byttet olje + filter, bensinfilter, luftfilter og reg reim. Bilen har gått ca 256000 og motor ca 200000. Den har el. luke og 2 sett med hjul. Nytt Simons effektanlegg er montert på den for noen få måneder siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Lyst til å selge leppa ved siden av eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Du sier det er litt jobb på den? hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 Lyst til å selge leppa ved siden av eller? Vil ikke begynne å plukke av den ting, men e har en AC Schnitzer spoiler jeg kan selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 Må bytte den ene bremsesylinderen bak. Koster sikkert 100,- eller noe. Det er en del rust på den, men ingen ting alvorlig. Ellers er den kjempe god å kjøre. Beholder denne hvis 525i`n blir solgt først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 mye skal du ha for den bak leppa til vinduet, lik farge som på bilen min så passer helt topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 Er ikke til vinduet, skal stå på kofferten. Den ligger helt nedpå, uten bein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Er ikke det der en bakrutespoiler altså?? Synes det ser ut som det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 Er ikke det der en bakrutespoiler altså?? Synes det ser ut som det jeg. Har svart på mailen din forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 hva er prisen på den a?. bakluke spolileren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Har svart på mailen din forresten Har sett den.. Driver og hører litt med frua hva hun mener. Hadde egentlig ikke tenkt å ha en så dyr arbeidsbil/vintervogn, ettersom frua snart skal handle ny større bil. Men kommer vel med svar snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2006 hva er prisen på den a?. bakluke spolileren? Vet ikke kom med et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2006 Har svart på mailen din forresten Har sett den.. Driver og hører litt med frua hva hun mener. Hadde egentlig ikke tenkt å ha en så dyr arbeidsbil/vintervogn, ettersom frua snart skal handle ny større bil. Men kommer vel med svar snart. Bare å si i fra, masse respons på den, men den er ikke solgt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2006 Har forresten byttet tennplugger på den i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg