DaggEn Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Topic sier vel alt.. Lurer også på hvor mye olje som må fylles på for at oljen skal gå fra min til max på peilepinna? (skal ikkje fylle den max altså) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Jeg brukte Castrol TWS, etter anbefaling. Ser på Castrol.no at de anbefaler følgende: Best FORMULA RS 0W-40 (a) Bedre GTX MAGNATEC 5W-40 (a) Bra PERFORMANCE 10W-40 (a) Tror det er ca. 1 liter fra min. til max. Går velt totalt 7 liter på motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 1 liter fra min til max. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 Må jeg på bmw for å kjøpe denne eller? Har vært på mange bensinstasjoner og ingen som selger. Bare Valvoline og slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Agip! er best hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axl Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 autolager rett over bystasjonen mener jeg har tws. og vest bilutstyr på kokstad, og jæger. ca 200 kr/l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Hos Vest bilutstyr får man TWS for ca. 150-160 kr./l med bmwccn medlemskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå