Dalseth-Racing Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 er ute etter ny bil, tenkte på bmw igjen,. men har ikke funnet me noe enda... såg litt på 520 e39 slik på bilde: men har ikke funne noe enda... noen som har noe slikt til salgs? har sett litt på e46 oxo, men ikke funne noe enda.. må ha meg en fin fin bruksbil, så kjøper jeg heller leike bil senere=) gjerne en bil med felger,senket, og skinn interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 er ute etter ny bil, tenkte på bmw igjen,. men har ikke funnet me noe enda... såg litt på 520 e39 slik på bilde: men har ikke funne noe enda... noen som har noe slikt til salgs? har sett litt på e46 oxo, men ikke funne noe enda.. må ha meg en fin fin bruksbil, så kjøper jeg heller leike bil senere=) gjerne en bil med felger,senket, og skinn interiør Hei Jeg har en E39 tilsalgs for kr 120.000. 1996 modell med facelift til 2001 modell. Annonsen ligger under "Biler til salgs" og temaet "E39 vurderes solgt" mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå