Gå til innhold

toppdekselpakningsett til m50

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

har et ubrukt toppdeksel-pakningsett til m50 motor.passer til alle biler med m50 motor (kansje og m52?).e36 320,e34 520 osv...

nytt i eske! er du plaget me dolje oppå tennpluggene dine,så er dette tingen for deg! enkel å skifte.

gi bud

IMG_0153.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er til m50,altså motoren med påfyllinglokket nermest frontruta.har ingenting å si om du har vanos eller ikke så lenge motorbetegnelsen din er m50.

jeg kjøpte den til min e36 320i 24v 94`mod. de pakningene rundt pluggene er med,det var de som måtte skiftes på min.

nå har jeg lagt ut bilde og.merket er "febi Bilstein".

skal og selge ny M3 leppe og M3 instrumentpanel.se egne tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er til m50,altså motoren med påfyllinglokket nermest frontruta.har ingenting å si om du har vanos eller ikke så lenge motorbetegnelsen din er m50.

jeg kjøpte den til min e36 320i 24v 94`mod. de pakningene rundt pluggene er med,det var de som måtte skiftes på min.

nå har jeg lagt ut bilde og.merket er "febi Bilstein".

skal og selge ny M3 leppe og M3 instrumentpanel.se egne tråder.

Må rette på deg der Jcvold,hvis du ser på ene enden av pakkningen så går det ut en bule,det gjør det ikke på en pakkning som er til m50 før 93(uten vanos)... bytta den bilen min i går........ se på bilde det er fra min bil....med andre ord de forskjellige og den pakkninga du er passer kun m50 motor MED vanos

100_0607.jpg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...