320it Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Har sett litt på scorpion pottene på koed. Er det alt som skal til for å få bedre lyd? Er jo bare bakpotte.. hva med resten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 har vært et par tråder oppe om dette før..søk på effektanlegg så finner du nok noen svar der på lyd osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 hei! jeg har scorpion og er meget fornøyd med det! er det lyden du er ute etter så er valget klart, Scorpion! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Jeg har scorpion på min og er også veldig fornøyd. de som koed selger går ifra kat og bak. De er rustfri og dermed gir en deilig lyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 DaggEn: Du har ikke mulighet til å lage et lite videoklipp med Scorpion og legge ut? Er nysgjerrig på lyden... Har nettopp mottatt Eisenmann anlegg til min E46, skal lage før-og etter videoklipp av lyden og få lagt ut straks det er montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Skal se hva jeg klarer å fikse i løpet av dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 hører du forskjeld på vanlig stål og rustfritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 hører du forskjeld på vanlig stål og rustfritt Me har nok ein "kjennar" her hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 ja dette stusset jeg litt på og! han har nok ekstra sensitive ører han over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Jepp du hører god forskjell på vanlig stål og rustfritt.. Ingenting å le av d.. It's a fact.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Kjenner du forskjell når du tar på det, og "koser" litt med pottene da? neida, skal slutte hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Nei det kommer en mye skarpere lyd fra det.. Du hører lyden bedre i coupe'en også viss du har rustfritt fra kat og bak.. Deilig lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå