Gå til innhold

Vurderer ny bil


Gjernes
 Share

Anbefalte innlegg

Holder på å selge 520`en min for tiden. En som er ute og prøvekjører den i dette øyeblikk faktisk:)

Men det holder ikke bare med og selge, jeg må jo nesten kjøpe noe nytt også. Og da er det selvfølgelig bare det beste som er bra nokk, så da blir det ny bmw. Og da lurte jeg litt på om det var noen her inne som har noen erfaringer om E46 320 Ci

Har sikklet etter disse bilene lenge nå, og føler at det er på tide og realisere planen. Har funnet en 2000 mod, med sportsunderstell, sportseter, og sportratt som egentlig er et must for meg.

Er disse bilene skikkelig trange? er 1,94 høy og trenger litt plass til bena for å si det sånn

Er det noen svakheter generelt på disse?

Takker for alle gode svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt min i snart 1 år nå. Er igrunn veldig fornøyd.

Når det gjelder størrelse er det enkelt og greit en perfekt bil til to. Tre, for ikke snakke om fire eller fem er det veldig upraktisk med.

Men som sagt en og to, veldig bra. Både med og uten bagasje. Kan jo legge ned baksetene. Ikke noe problem å være høy, så lenge du sitter forran og ikke har noen bak deg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolf: Håvard Johnsen skal kjøpe den for 115.000 + reg. Så nå blir det ei hektisk uke med å få eu godkjent bilen slik at jeg har mitt på det rene.

Når det gjelder hvor mye jeg hadde tenkt å bruke på ny bil, så hadde jeg egentlig tenkt å bruke rundt 230.000kr.

Jeg er i dialog med Tronerud bil i drammen, hvor de kunne ta innbytte. Resultatet da var at jeg ville få igjenn 95.000 for min gammle.

Så nå er jeg lykkelig over at jeg får over 20.000 ved å selge bilen her hjemme. Pluss at jeg slipper å kjøre begge veiene ved handel.

Bilen som er aktuell for øyeblikket er :

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=2&tot=2

Denne bilen føler jeg har det jeg er på utkikk etter, men det har kun 2.0 liter på 150hk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, om jeg skal kjøpe denne bilen, så blir den kjøpt i løpet av de 2 neste ukene, avhengig av hvor lang tid det tar før jeg får penger for X bilen.

Var ute å prøvde 320`en til Terje i dag, og det gikk helt greit, god plass til beina.

Og behagelig å kjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, om jeg skal kjøpe denne bilen, så blir den kjøpt i løpet av de 2 neste ukene, avhengig av hvor lang tid det tar før jeg får penger for X bilen.

Var ute å prøvde 320`en til Terje i dag, og det gikk helt greit, god plass til beina.

Og behagelig å kjøre

Terje skal vel å selge sin..men er jo ikke coupe det da.

Coupe er finest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe , jeg har sett på den tidligere.

Sendte mail på den, men fikk aldri noe svar, Når sant skal sies så foretrekker jeg å ringe framfor å sende mail når jeg skal kjøpe meg bil, men da jeg ringte tronerud endte det opp med mail korrespondanse alikavell. Dette fordi selgeren var så opptatt fra før. Skulle jeg kjøpe bilia sin, så får jeg ikke med sporstsseter og sportsunderstell, riktig nokk sportsratt, men ikke multifunksjons. Pluss at jeg mått ha kjøpt hvite blinklys og nye baklykter, så da tenkte jeg at jeg heller kunne bruke 30.000 ekstra å få litt mer.

Men skal jeg være helt ærlig, så syns jeg det er en finere farge på bilen til bilia.

Hehe, at det var hun robinson berta som var salgssjef var jeg faktisk ikke klar over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell da får det briste eller bære, nå er vell egentlig handelen i boks.

Firmaet skullle fakse over kontrakten i dag slik at jeg får skrevet under og sende i retur.

Gikk inn med en avtale med selgeren om at visst jeg ikke prutet, så skulle jeg få bilen levert i Kristiansund uten tilleggi prisen

:D Så for øyeblikket har jeg vell egentlig både en E39 og E46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var jeg stolt eier av en 320 Ci

Fikk fakset kontrakten i dag, og så er det offisielt :D

Bilen blir fraktet oppover med autotransport i starten av neste uke.

Så da får vi se om den kommer seg oppover tross dritværet som vi er så uheldig med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...