KriZ87 Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 Har en Z3 1.8 98mod som jeg skulle hatt litt tøffere lyd i. Burde jeg da gå for et åpen filter eller innsats filter? Hva vill fungere best? Tenker da på lyden. For noe effekt økning blir det jo ikke uansett.. Kom gjerne med link til noen som har åpent filter til bilen min.
boost Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 kn sitt open filter er berre ein råå lyd av syns eg also.. høyres ut som du ska svelga ein hval hehe det laga råå lyd på min 6`r da..
tomasb Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 Blir lite forskjell med innsatsfilter, men åpent kn fungerer veldigt bra
KriZ87 Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Skrevet Februar 26, 2006 Vet dere hvem som har til min Z3? Burde vell kjøpe et kit? Slik at alle overganger osv følger med? Er det K&N som er merket og gå for?
Tweety bimma Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 For noe effekt økning blir det jo ikke uansett.. Har lest et hav av "tester" rundt om på nett og de sier alle foskjellige ting...jeg for min del med skikkelig eksos og kon filter merka stor forskjell på "respons tid og aks",,sier ikke at 520`n min blei noe racerbil men følte at ting var litt mer "med"
320it Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 Blir lite forskjell med innsatsfilter, men åpent kn fungerer veldigt bra med åpnet mener du konfilter eller?
320it Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 Blir lite forskjell med innsatsfilter, men åpent kn fungerer veldigt bra med åpnet mener du konfilter eller? suger motoren inn mere dritt med konfilter enn kn innstatsen?
-Anders- Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 K&N får du på kollevold rally i drammen veit jeg.. kit med alt du trenger! rundt 1000lappen
tomasb Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 Blir lite forskjell med innsatsfilter, men åpent kn fungerer veldigt bra med åpnet mener du konfilter eller? suger motoren inn mere dritt med konfilter enn kn innstatsen? Mener konfilter ja. Broderen prøvde innsats filter på Audi s4`en sin, og det blei nesten ingen forskjell på lyden. Om det blir sugd inn mer dritt, blir diskutert i det vide og breie, men ingen blir enige, så eg tror ikkje det blir noe særligt meir dritt.
Hylland Skrevet Februar 26, 2006 Skrevet Februar 26, 2006 kn sitt open filter er berre ein råå lyd av syns eg also.. høyres ut som du ska svelga ein hval hehe det laga råå lyd på min 6`r da.. Ka Alpina har du?
KriZ87 Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Skrevet Februar 26, 2006 Var inne på green filter sine sider og fant et som passet til bilen min med tegninger, forklaringer osv, virket jo veldig br.. Er vell felgimport som selger green filter sant? Hvor mye koster disse green filter kitene sånn ca?
Custom Edition Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 forr all del ikke sett på filter uten varmeskjold.. uten det taper du bare effekt.. Greenfilter er Mer enn bra nok og funker fint. har hatt det på flere biler. men skal du ha Lyd holder ikke et filter..kost på deg noen lapper og bygg eksos..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå