Tweety bimma Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 forr all del ikke sett på filter uten varmeskjold.. uten det taper du bare effekt..Greenfilter er Mer enn bra nok og funker fint. har hatt det på flere biler. men skal du ha Lyd holder ikke et filter..kost på deg noen lapper og bygg eksos.. helt enig med deg Custom edition
humayun Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 jeg har green åpent filter og katbak eksos med dobbelt potte,,,er veldig fornøyd med liden....bare filtern lager ikke noe spesial lyd......sjekk www.felgimport.no eller ebay på nettet,,,du får sikkert alt for bilen din
KriZ87 Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Skrevet Februar 27, 2006 Har fått vite at det green filter kitet ligger på ca 1500kr. Vill som sakt ha fetere lyd, Hvordan er green filter opp mot f.eks K&N når det gjelder lyd?
KriZ87 Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Skrevet Februar 28, 2006 Blir vell hipp som happ. Men snakket med Felgimport nå og noe varmevern følger ikke med.. Kan man få kjøpt sånnt? Noe universalt som må modifiseres eller lignende?
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 28, 2006 Skrevet Februar 28, 2006 K&N har slike "varmetepper". Koster rundt 400,- hos http://www.schmiedmann.no.
sledoholic Skrevet Februar 28, 2006 Skrevet Februar 28, 2006 Mener konfilter ja. Broderen prøvde innsats filter på Audi s4`en sin, og det blei nesten ingen forskjell på lyden. Om det blir sugd inn mer dritt, blir diskutert i det vide og breie, men ingen blir enige, så eg tror ikkje det blir noe særligt meir dritt. Man vil ikke få samme "sugelyden" av en turbomotor. Monterte nettop konfilter på min E39 523. ble stor forskjell i lyden, og jeg synes responsen ble noe bedre. (har sikkert bare med lyden å gjøre.......)
-fek- Skrevet Februar 28, 2006 Skrevet Februar 28, 2006 jøpp.. fix deg med eit varmeskjold og.. kald luft at du skåner filteret for mykje drit.. monterte powerfilter sjølv.. fekk litt fetere lyd ved gasspådrag..verdt pengene, men kjøp eksos og
KriZ87 Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Skrevet Februar 28, 2006 jøpp.. fix deg med eit varmeskjold og.. kald luft at du skåner filteret for mykje drit..monterte powerfilter sjølv.. fekk litt fetere lyd ved gasspådrag..verdt pengene, men kjøp eksos og Hvor har du fått tak i det varmeskjoldet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå