Gå til innhold

Eksosanlegg Biltema


Thomas.B
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Var ute og kjørte i går natt og i trondheim snødde det helt sinnsykt så jeg med senka bil hadde store problemer med å komme meg over brøyte kantene.

så når jeg kom over en svær kant så begynte eksosanlegget og oppføre seg veldig rart.

Hørtes ut som om det ble pakka full av snø.

Kompisen min som satt på mente at det var blitt et stort hull en plass, så jeg tenkte at siden det er lenge til lønning at det kanksje er smart å kjøpe eksosanlegg på biltema.

Er det så smart?

Har en 89 mod 316i e30 m40 motor, med katalysator og på biltema har de 316i fra modell 82 - 87. Er det muligheter for at det i det heletatt passer?

eller er det noen som kanksje har et BILLIG anlegg til salgs?

Mvh.

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde alt utenom eksosanlegg, sjekka ut et par andre i nærområde, men uten hell.

men hvordan er det med biltema anlegg? Er bare for en tid til jeg får kjøpt meg nytt. Som jeg har forstått det er det 5500,- for framre del og 2850,- for bakre ++++ og det har jeg ikke akkurat råd til på flekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring div huggere i morgen. Trøndelag Bildeler har sikkert ikke alt på nettsiden.

Når det gjelder Biltema eksosen, kan du sjekke på linken under om det er samme delenummer org på f.eks din årsmodell og f.eks. en 85 mod. Er det samme nummeret, skal i teorien Biltema's eksos passe også. Er vel bare å ta en telefon her også (de bør vite om det passer eller ikke)...

http://www.realoem.com/bmw/select.do

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert, det var genialt.

ser ut som det var samme ja.

Nr. var 18.05 og det var det samme på 09.87 og 11.89, så der ut som det skal passe ja.

Takk for hjelpa kjetil.

Virket som et kort delenummer, så jeg sjekket ut litt selv. Det ser ut som bakpotten som selges hos Biltema ikke passer på din bil. Dette må du sjekke opp før du kjøper. Uten at jeg er noen ekspert på E30, mener jeg du har M40 motoren, mens det sitter en M10 i årsmodellene 09/87 og nedover. Sjekk opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...