Gå til innhold

bmw 520i 89 mod.... motor..... 24v????

Anbefalte innlegg

Skrevet
n du vet ikke hvor ramme nr står i de bilene?

under høyre vinduspusser og plate poppet i høyre innerskjerm .pluss skal sitte klistrelapp på styreenhet .

Skrevet
hmm digital km teller i 89 ... mente det ikke kom før 24v motoren kom..

525en hadde vel digital...

Men forstår ikke hvorfor alle lurer slik. Har de klart å bytte motor til en 24v, så er det ikke akkurat så mye arbeid å lure i ett nytt kombiinstrument heller...

Skrevet
hmm digital km teller i 89 ... mente det ikke kom før 24v motoren kom..

525en hadde vel digital...

Men forstår ikke hvorfor alle lurer slik. Har de klart å bytte motor til en 24v, så er det ikke akkurat så mye arbeid å lure i ett nytt kombiinstrument heller...

reagerer heller ikke på at det 24 v i den. men bilen er jo egentlig en 89 520 12v . der er det analog km teller . er en del ting som ikke stemmer når man skal ha inn digital instrument . derfor begynte jeg og stusse. men hvis du har en snarvei for og få koblet opp digital instrument i analog bil vil jeg gjerne ha den oppskriften !!

Skrevet

hvilket merke er det best og bruke hvis jeg må bytte senkesettet på bilen? og hvor mye er det best og senke bilen? er ikke med tuv godkjenningspapirer på senkesettet som sitter der. bilen er eu-godkjent. men blir litt verre hvis jeg må bytte det ved neste eu-godkjenning.....

Skrevet

det digitale speedometeret kom nok i 89 ja . Hvertfall i 525 som sagt tidligere i tråden. Men d analoge finnes faktisk i 520 24 v 90 mod. For det har en bekjent av meg.

Skrevet
trenger ikke være byttet motor iden det kan være en 90mod som er registrert i 89..? har sel en 525i 24v den kom i 91 men min er registrert i 90..

24v er 1991 modell utførelse, men kom i 1990. I 1989 var det kun 12v på markedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...