Kjell Rune Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 har liggende en 3,5 turbo innsprøytning liggende. dette inneholder: dyser ledningsnett det ekstra ledningsnettet for bortkobling av automatkasse 2 stk hjerner. noen som har intersse for slikt som vil ha seg turbo på en m30 motor. ypperlig til turbobygg siden dette er fra bmw sin orginale turbo motor. bud ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2006 lmm følger og med. glemte d gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Hva er forskjellen på 745 sprut og 535 sprut? Og hadde man merket forskjellem vist jeg satte det på en 535? Sorry vist jeg ødela tråden, men kansje det hjelper på salget og vite dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2006 er vel noe forskjell på tenningen og bensinstyringen på dysene. vet ikke om du hadde merket noe forsjell med dette nei. kanksje noen andresom vet d her inne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Kva viss eg berre kjøpe hjernen? Får eg meir hk ut av det? DUMT SPØRSMÅL SIKKERT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2006 har ikke peil skal jeg være helt ærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Kva viss eg berre kjøpe hjernen? Får eg meir hk ut av det? DUMT SPØRSMÅL SIKKERT den passer ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2006 kontakten passer vertfall. hva som vil skje er vel noe annet. må i soffal bytte lmm og siden disse må sammsvare. hjernen er vel chippet og husker jeg rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Jeg trur man kan få litt mere effekt vis man samtidig øker bensintrykket.. men jeg bare trur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 kontakten passer vertfall. hva som vil skje er vel noe annet. må i soffal bytte lmm og siden disse må sammsvare. hjernen er vel chippet og husker jeg rett. Hva hadde du tenkt det for pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2006 nei som jeg skrev bud har ikke peil i grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 kontakten passer vertfallt. sikker på det ? har ikke kontakten på 745 hjernen 2 rader og 535 e34 hjernen 3 ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2006 var ganske sikker på att den og hadde 2 rader. men d kan vel kkenneth sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 rimelig sikker det ble 3 når katalysator kom. har vel ikke manifold liggende også vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Jeg mener jeg har 3 rader.. men kan sjekke i morgen. Men er det motronik 2 eller den som går overens med E28 sitt ledningsnett...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå