joeranjensen Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Har bygd om fra 320 til 325 (e30). Da satte jeg på Bremser, bro og spindel bak, stabstag bak, 51 mm fjerbein foran og bremser foran + motor da. alt dette fra en 325i. Er dette nok til å få godkjent motorbyttet eller er det flere ting som må flyttes over? Hva er dimensjonen på skivene foran og bak på 325? og hva er dimensjonen på skivene foran på 320? Stabstaget foran, demperne bak, motortraversen og bremsekraftforsterkeren er fortsatt fra 320, er dette ting som ikke vil bli godkjent med 2,5 literen? Skal bytte startmotor på 325 motoren. Må man da senke motoren litt ned for å komme til den øverste skruen? ( motoren står i bilen) Syntes det ble så veldig trangt nedi der!! Noen som har noen gode tips for å gjøre dette? MVH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joeranjensen Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 Ingen som kan svare på dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peter Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 bruk fastnøkkel på baksiden og forlenger foran da er det løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joeranjensen Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 Prøvde det, tror ikke det var plass til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joeranjensen Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 Jeg skal også bytte bunnpannepakning. Hva må man demontere for å få denne ned? må man ned med motortraversen og henge motoren oppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 i en slik sak ville jeg ringt inn til dem som gokjenner slike biler å spurt hva som må til for å gokjenne en slik ombygging. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå