Bmwturbo Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Har noen 17"*8" felger til salgs, 5 stk men bare dekk på 4 stk. 2 dekk må kjøpest nye, pga at di er forsjellige å begynne å bli slitt. Men eg hadde nå kjørt me di 1 sesong te da!! Tenkte meg 4500 for di, må ha spacere på 1cm men d følle me! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 håhå! se her ja har du noen beedre bilder eller? evnt hvilket merke er det? å hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 D e av merke Rondell, me tsw senterkopper. Eg bor i Haugesund Rogaland. Håpa dessa bildene e bedre, vis ikkje så kan eg ta nye bilder av di. Men d e ikkje snakk om støkne felger her, litt klarlakk flassing på kantene på di! Men lite skader, men som sakt ikkje støkne. Å di eg sinsykr beine, eg har sjekka di nå nettopp!! for 4 gang!! D va bara foringfane mine så va gammle kan du sei!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2006 kan nå få me 225/45/172 til bak felgene vis d er interessangt, så har du jallefall felger for denna sesongen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå