Bimmerlars Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 Hvilke dimensjoner skal jeg ha på slangene som mater turboen med olje og som frakter den til bunnpanna igjen? Turboen er en T3 og motoren er en M10
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 8mm inn og så stor som mulig ut, 16mm minimum helst større.. Men sikkert mange meninger om dette også som alt annet
stian329 Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 Jeg fikk laget slanger hos TESS. Jeg hadde rundt 12mm på returen med godt fall og det fungerte helt fint, var en JIC-kobling som jeg ikke husker størrelse på helt nøyaktig men rundt 12mm. Kunne sikkert hatt mindre også.. Det viktigste er at du har godt fall og at returen har større kapasitet enn tilførselen. Har du dårlig fall, bør du gå opp kraftig på dimensjonen. Slik hadde jeg returen:
Bimmerlars Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Skrevet Februar 27, 2006 Takk for svar Ta et besøk hos Tess en dag jeg da. De selger ikke tilfeldigvis samco slanger? Så jeg kan kjøpe til røra turbo-->IC IC-->innsug
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå