maartn Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 Hvordan er det å bytte ratt i E36? noe spesielt som må gjøres? Eller er det 0 problem? Har ikke airbag.
Jørgen Andre Sandvoll Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 Ta ut BMW merket med en flatrekker, og skru ut skruen som sitter under den! Poff så sitter du med rattet i hånda! ;D
Håvard ///M3 Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 Ta ut BMW merket med en flatrekker, og skru ut skruen som sitter under den! Poff så sitter du med rattet i hånda! ;D Den var meg ukjent.. Sitter to skruer på baksiden av rattet som løsner airbagen,etter du har fått av den skrur du skruven i senter på rattet.
John H Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 Ta ut BMW merket med en flatrekker, og skru ut skruen som sitter under den! Poff så sitter du med rattet i hånda! ;D Den var meg ukjent.. Sitter to skruer på baksiden av rattet som løsner airbagen,etter du har fått av den skrur du skruven i senter på rattet. Han har ikke airbag
Håvard ///M3 Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 Oi, overså IKKE der ja Da har selvfølgelig Jørgen Andre Sandvoll rett..
maartn Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Skrevet Mars 1, 2006 endte med at jeg ikke kjøpte meg nytt ratt, i og med at "overgangen" ratt staget eller hva det heter kostet 500 kroner hos mekonomen :\ Noen plasser de selger dem billigere? Eller "ratt-pakker"
Aama_Racing Skrevet Mars 1, 2006 Skrevet Mars 1, 2006 har et slikt liggendes, men uten airbaggen, ser knapt at det er brukt.. koster 3068 kr på GS bildeler uten airbaggen.. skal ha 1500 for det.. http://www.rubrikk.no/bil/545/47750/6/
maartn Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Skrevet Mars 1, 2006 har et slikt liggendes, men uten airbaggen, ser knapt at det er brukt.. koster 3068 kr på GS bildeler uten airbaggen.. skal ha 1500 for det..http://www.rubrikk.no/bil/545/47750/6/ hmms, høres fristende ut det igrunn.. men koster fortsatt lite mye i forhold til min økonomi:\ må ha penger til bensin osv ut mnd. Veiavgiften osv kom også så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå