DotTk Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Det blir stort VINTERTREFF på TRAVBANEN i Surnadal førstkommende LØRDAG altså 04.03.06!!! Hvis dere finner frem til Surnadal så vil det bli skiltet derifra. Perfekte forhold på snø/is dekket bane. ca 2km lang. TID: 10.00 - 16.00 Pris Inngang 50,- Pris kjøring 150,- ink ingang MØT opp med hva du måtte ha av bil. Hjelm er påbudt under kjøring og påsitting. Er det noe dere lurer på så er d bare å spørre. Eller se hjemmesiden vår for oppdatteringer om Vær/føreforhold. VEL MØTT TIL SLADDING PÅ BANE arrangør Nordmøre Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Jeg regner med at jeg kommer..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Hen sånn ca i landet ligger dette då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Omtrent midt mellom Molde og Trondheim.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 Får vel ta fram videokamaret mitt igjen jeg da.. prøve å få til noe bra.. Skal lage klubb DVD for nordmøregatebilklubb dette året. Så blir vel med noe fra dette treffet på den filmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zara Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Her er det et lite kart.. kanskje d kan hjelpe dere frem i bygda?! skulle bare ønske jeg kunne kommet... http://forum.vwaudi-club.no/showthread. ... post417932 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Dumt tidspunkt. Er samme helg som automessa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Ja det er samme helg som Vassendgutan skal ha konsert også.... men vi har kjøpt oss en gammal mesce limo som vi kjem oppover me.... så spinn vi innom en skikkelig fest på tur te Molde igjen.... Bli arti trur i !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 Et lite kart som kansje hjelper litt om man kommer seg til surnadal: Ett til..: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Dette blir bra! Nå har vi vært og henta limo`n og så nå er det bare og hive inn et skikkelig stereoanlegg og få på et knallbra takstativ eller skiboks på taket så vi får med noen kasser med øl... så vi har på turen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2006 Hørres ut som det mange som kommer... så dette blir en bra lørdag.. meldt fint vær også... Skal vist være litt is med hard snø på banen. Fine kjøre forhold.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Mulig vi kommer en gjeng vi også. Høres ut som det blir et morsomt treff. Er meldt panservær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 Det blei en kanon suksess.. over 500 personer og mye arti kjøring Ligger en del bilder på www.jossi.tk og www.nordmoregatebilklubb.com =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Jeg/Vi kom desverre ikke p.g.a influensa Men det så ut til å være et bra treff da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå