Gå til innhold

Vurderes solgt: BMW 520i 97mod ... Lagt til interiørbilder


SE
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min BMW 520i.

Den har gått 200000km, men motoren er i veldig god stand. Alle servicer er fulgt.

Bilen er hellakkert for 1 år siden, da fikk jeg også satt inn skinninteriør. Det er også nye sommer og vinter hjul. Begge sett har kun gått en sesong (17vinter og 18sommer).

Det er takluke, elektriske vinduer, automatisk klima, startsperre, cd/mp3 spiller med både FM radio og DAB digital radio, Rockford Fosegate P4004

4x100W forsterker med en sony 12" i basskasse, effektanlegg, M5 speil oppvarmede, senket 40/40 og KN filter.

Først bilde er med vinterjul, resten med sommer:

DSC00458_2.jpg

DSC00477_2.jpg

DSC00478_2.jpg

DSC00480_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe takker. Nei skulle ta bilder av interiøret, men har snødd så veldig i det siste så jeg har ikke hatt mulighet, men skal få gjort det så fort jeg har mulighet til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det endelig bra nok vær til at jeg fikk tatt noen bilder av interiøret, men de blei ikke veldig bra. Og det er ikke vaska inni på en stund, men dere kan jo få sett hvor god stand setene er osv.

Det er helt nye gummimatter i bilen også har jeg nye stoffmatter også som skal i når det blir litt varmere.

DSC00536_2.jpg

DSC00537_2.jpg

DSC00538_2.jpg

DSC00539_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil.. har vel noe eksos også den? om jeg ikke husker feil etter et bilde av "Evjen" sin 525i..

men det skinnet der er vel ikke originalt.. hvor har du fått gjort det hen? så ut til å være bra jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye arbeid å bygge om en sånn til M5??

Da har du en liten jobb foran deg;) har du en komplett bil å hente deler fra, så går det.. men hvorfor ikke da heller kjøpe en original M5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...