Gå til innhold

Hvor mye koster en 318i motor til e30

Bare_egil
 Share

Anbefalte innlegg

dette er jo en m40 motor, og jeg ville ikke betalt mange kronene for en slik, den er sikkert verdt mer i deler..

Men hvis du kjøpte bilen i fjor høst, merket du ikke at bilen ikke startet da eller? hvordan kan du komme tilbake så lenge etter å kreve penger pga at motoren i bilen du kjøpte ikke starter lenger??

Jeg vet ingenting om denne saken, men syns bare det var litt drøyt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er jo en m40 motor, og jeg ville ikke betalt mange kronene for en slik, den er sikkert verdt mer i deler..

Men hvis du kjøpte bilen i fjor høst, merket du ikke at bilen ikke startet da eller? hvordan kan du komme tilbake så lenge etter å kreve penger pga at motoren i bilen du kjøpte ikke starter lenger??

Jeg vet ingenting om denne saken, men syns bare det var litt drøyt...

hehe, det skjønner jeg. Da jeg kjøpte bilen av han, sa han at det bare var noen slanger til kjølevesken som måtte monteres. Vi monterte disse, men fikk ikke start. Har funnet ut at det er noe galt med stempler/stempel ringer eller ventiler. Noe jeg ikke har greie på. Han jeg kjøpte bilen av har hatt den til opppussing i en gammel garasjen og har dermed stått stille i lang tid. Grunnen til at dette har tatt lang tid er pga at det ikke er like lett å få tak i personen, mye jobb vistnok. Men har snakket med han om at vi ikke får start og var veldig klar på at han ville hjelpe oss med å få løst problemet. Så jeg bare prøver å undersøke hvor mye jeg kan få tilbake fra kjøpet hvis jeg gir han motoren tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...