Diesel power Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 En av flere grunner til at jeg ikke blir å anskaffe meg tohjuling. Nesten slik at det er blitt mere regel enn unntak dette her nå. http://www.metacafe.com/watch/71619/accident_in_realtime/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Han som kjørte motorsykkelen var jo helt på bærtur... Folk bør lære seg trafikkregler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Helt på bærtur var han vel ikke. Bilen blinket ikke og da kan desverre dette skje litt for enkelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Vel, han krysser dobbel sperrelinje, og vil kjøre forbi midt i et kryss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Vel, han krysser dobbel sperrelinje, og vil kjøre forbi midt i et kryss... Sperrelinjen fikk jeg ikke med meg. Bra observert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Han syklisten ba om problemer slik han kjørte! og ja ikke for å glemme sperrelinjen da!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 Saken er desverre slik at dette skjer nesten uansett hvordan en motorsyklist oppførere seg i trafikken. Så selv en dødsulykke framfor meg på samme vis. Bare at der hadde syklisten all rett på sin side. Kjørte forbi i 80 sonen, bil med henger skulle inn til venstre, og tragedien var ett faktum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Riktignok så fulgte jo ikke motorsyklisten sine regler akkurat, men likevel, så hadde ulykken muligens vært unngått hadde bilisten blinket! Ikke for å kritisere noen nå, men mange bilister (spesielt folk litt opp i alderen, eller enkelte kvinner og mennesker som ikke har kjørt motorsykkel) er uansvarlig overfor motorsyklistene! Man er mye mer utsatt for en ulykke på tohjulinger, og hvis man mister kontrollen er det vanskeligere for motorsyklisten å komme seg så lett ut av en ulykke som de som kjører bil.. Som sagt.. Ikke for å hakke ned på noen her nå, men enkelte bilister er faktisk sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå