Gå til innhold

Rykking (E36 318i)


Zara
 Share

Anbefalte innlegg

Min kjære bil har nå begynt å hakke/rykke når jeg kjøre sakte! rundt 30/40 km/t.. skikkelig ubehagelig å kjøre i sentrum!!

Det er nå nylig den har blitt slik, og jeg har tidligere hatt problem med rykking når motoren er kald, og har det fremdeles.

Har prøvd kondensfjerner, senest nå på søndag, fyllte i ei hel flaske før jeg fyllte bensin..mn det har ikke hjulpet...

Frykter dette kan være et dyrt problem..??! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var slik på E23 728i`en min også før, og grunnen til dette var at den elektroniske føleren/sensoren eller boksen (husker ikke hva den het..) som står mellom luftfilter og innsuget på innsprøytninga ikke er skikkelig tett og suger falskluft en plass.. :?

Hjalp i allefall å tette den "boksen" på 7-serien min :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta deg en tur til Storås, så kan jeg se på saken 8)

har levert den til rudolfsen i dag,får den igjen i morgen.. så vi får se om de har greid å fikse det... noe som kan være tvilsomt... har dårlig erfaring med de der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har levert den til rudolfsen i dag,får den igjen i morgen.. så vi får se om de har greid å fikse det... noe som kan være tvilsomt... har dårlig erfaring med de der..

:roll:

Dårlig erfaring, og allikevel så leverer du den der igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har levert den til rudolfsen i dag,får den igjen i morgen.. så vi får se om de har greid å fikse det... noe som kan være tvilsomt... har dårlig erfaring med de der..

:roll:

Dårlig erfaring, og allikevel så leverer du den der igjen??

Hmm, tenkte det samme.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta deg en tur til Storås, så kan jeg se på saken 8)

har levert den til rudolfsen i dag,får den igjen i morgen.. så vi får se om de har greid å fikse det... noe som kan være tvilsomt... har dårlig erfaring med de der..

Hvis de gutta ikke klarer å fikse det, så kan jo jeg ta en titt. Lover ingen ting men det er gratis 8)

Har klådd på en del BMW`er opp i gjennom tidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har levert den til rudolfsen i dag,får den igjen i morgen.. så vi får se om de har greid å fikse det... noe som kan være tvilsomt... har dårlig erfaring med de der..

:roll:

Dårlig erfaring, og allikevel så leverer du den der igjen??

Heh..ja.. far har ordnet med time til meg uten at jeg visste det,mens jeg var på jobb... så jeg fikk vær så god å levere den til de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare ett skudd i mørket. men virker faktisk som kondens. men du sier jo at du har prøvd kondensfjærner. har erfaring med at enkelte ganker så tar det laaaang tid før at kondensen blir borte. men ett tips kansje kan være å la bilen stå inni en varm garasje i noen timer så det blir ordentli varm og tiner litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...