Gå til innhold

E46 323ia Coupe

Eirik3
 Share

Anbefalte innlegg

Hva syns dere om denne her?

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=995069

Kikket på den i dag, skal ut å prøve den i morgen :)

Er visstnok en BMW-mekaniker som har hatt den, full servicebok med ekstra kommentarer på alle servicer om hva som er gjort og byttet, men ingen stempler da han har gjort alt selv...

Byttet vannpumpe på 90000km, dører(?), panser og bakluke byttet på garanti rundt 120000km.

Virker veldig bra, litt slitent førersete bare.

Er det noe å satse på? Lyst på en slik en altså!

(skulle den bli min vil jeg bytte rattet, hvite blinkers rundt om og sette på den feite kromlista på siden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt diverse om firmaet som selger der..og hadde personlig vært forsiktig med kjøp derfra, har gått på garantigreier det eg har hørt..men trenger jo ikkje vere snat forde..

Har vel gått konk en del ganger og startet opp igjen ganske snart etterpå med nytt navn og tror eg..

Men såg jo bra ut på bildene og skulle det bli kjøp, så kan du sende det rattet over til meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo kjent med ryktet til diverse av de Ensjø-sjappene, men National Car har, etter det jeg vet, vært med noen år nå.

Det var en periode da det stod noen lumske Ferrarier, slitne limousiner og tvilsomme MB SL der borte, men det var mye høyere standard på bilparken generellt der nå enn før.

Bilden er forøvrig tatt ved butikken nedenfor bekken der så flere av de firmaene henger nok sammen på et vis...

Skulle de bli noe av, så skal du få det rattet av meg John H :) ,har aldri likt det der, syns det ser ut som det er fra 1985 eller noe :) (no offence til de som har det altså!)

Ellers da? Synspunkter på serviceheftet f.eks? Visste ikke at de byttet dørene pga rustgaranti, men det henger vel sammen med panser/bakluke.

Fikk den 323 2,5 motoren oppgradering fra 9/98?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, er jo bare rykter eg har hørt da.. :oops:

En mulighet er jo å ringe til tidligere eier og snakke med han da..

Men som sagt bilen såg jo kjempefin ut på bildene, så viss eg får rattet ditt billigt så anbefaler eg deg å løpe å kjøpe så snart som råd er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så veldig fin ut. Muligens litt dyr, den har gått over 150,000km, men det er et pluss at rust delene er byttet og at den har mye utstyr. :wink:

Og siden en BMW mekaniker er tidligere eier er vel ikke 150,000km altfor ille?

Den ser finere ut på bildene faktisk, førersetet er slitt på venstre korsryggstøtte + at den var støvete og skitten der den stod i dag. Motorrommet var derimot helt rent, skal prøvekjøre den i morgen så det blir spennede å se hvordan den er :)

Eller liker jeg den litt uvanlige fargekombinasjonen innvendig samt at den er realtivt greit utstyrt forøvrig med xenon, steptronic el seter og el rullegardin bak! Den så grei ut i lakken også, har en liten "hvit skramme" foran venstre bakhjul, men det er ikke noe stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...