BMW_POWER Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 er det vanskelig og ta ned kassa på en 525 24v? må jeg løsne motoren? eller klarer jeg ta den ned uten?
Pedi Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 Girkassa går ned og opp igjen på 3 timer. Og da har du jaggu meg bytta clutch og girolje også.... Dette er en grei jobb, iallefall med løftebukk. Uten er litt mer knåve. Men la motoren stå, ingen problem.
en325ic Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 3 timer.. d kommer nu ann på om du har jort d før da!
Pedi Skrevet Februar 27, 2006 Skrevet Februar 27, 2006 3 timer.. d kommer nu ann på om du har jort d før da! Kanskje eeeen gang??
Trond E. Gärtner Skrevet Februar 28, 2006 Skrevet Februar 28, 2006 Grei jobb dette, men litt trangt for å få ut boltene som står mot torpedoveggen. Husk Torx-verktøy!
Pedi Skrevet Februar 28, 2006 Skrevet Februar 28, 2006 Grei jobb dette, men litt trangt for å få ut boltene som står mot torpedoveggen. Husk Torx-verktøy! Løsningen er 2 lange forlengere (en lang, og en enda lengre) samt ledd. Da kommer en så langt bak at det er good to go..
BMW_POWER Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Skrevet Mars 2, 2006 renner all olja ut av kassa når jeg deler den fra motor, eller er det bare litt som kommer? for og si det sånn, trenger jeg clutch og gear olje, når jeg tar ned kassa? skal bytte utløserlageret..
Bimmerlars Skrevet Mars 2, 2006 Skrevet Mars 2, 2006 Kommer ikke noe gearolje da nei, da ville lamellen blitt veldig glatt etterhvert
Trond E. Gärtner Skrevet Mars 3, 2006 Skrevet Mars 3, 2006 Og dersom det kommer noe olje ut derfra, så sjekk simering på veiv og inngående aksel på gearkasse. Veldig greit å skifte dette når kassa først er nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå