R.T.S Skrevet Februar 28, 2006 Skrevet Februar 28, 2006 100 ccm yamaha i god stand . motor overhalt for et år siden . har desverre ikke bilde . lik den andre som står til salgs bare uten plast . 3500 eller bud
Ettertenning Skrevet Februar 28, 2006 Skrevet Februar 28, 2006 KOR er gocarten? Er den iorden? fungerer alt?
R.T.S Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Skrevet Februar 28, 2006 KOR er gocarten? Er den iorden? fungerer alt? kan hentes i drammen . motor er bra og bremser er bra . stort annet er det ikke som kan være galt med den
Ettertenning Skrevet Mars 1, 2006 Skrevet Mars 1, 2006 send meg en pm om 14 dager vist den ikkje er solgt reiser til hammerfest imorra og jobber er tilbake om 14 dager er veldig interesert kan du sende den med tollpost?
R.T.S Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Skrevet Mars 1, 2006 gir beskjed hvis den ikke er solgt jeg vettu. kan sikkert få sendt den med tollpost men regner med det koster noen kr ?
Ettertenning Skrevet Mars 3, 2006 Skrevet Mars 3, 2006 hei kan du sjekke opp ka det koster og sende den med tollpost evt ringe meg paa nr 92036688 er i hammerfest og jobber saa er ikkje saa lett og komme paa nett. mvh Georg Hay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå