bzzlink Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 http://www.bilrim.no/bmw.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Gammel, men allikevel god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 "Jeg kikka i speilet og i panna jeg svetta, traileren lå en meter bak min lille Isetta" den var fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Han sa ”Quattro er tingen” å begynte og le, da han dro opp en Audi med sin BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 jævla bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 haha, gammel, og grusomt dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Hehe, så vilt tragisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 limerick: Jeg husker en bil ifra 'Ringen', som lagde litt røyk gjennom svingen, det var nok en ///M, og tallet var 5, hvem som kjørte, nei det visste ingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 limerick:Jeg husker en bil ifra 'Ringen', som lagde litt røyk gjennom svingen, det var nok en ///M, og tallet var 5, hvem som kjørte, nei det visste ingen! Den der vil jeg påstå var MYE bedre! Klang liksom så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 limerick:Jeg husker en bil ifra 'Ringen', som lagde litt røyk gjennom svingen, det var nok en ///M, og tallet var 5, hvem som kjørte, nei det visste ingen! Den der vil jeg påstå var MYE bedre! Klang liksom så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå