maartn Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Hvor skal den egentlig plasseres? Jeg har ikke funnet noen ideell plass for den, har et bur på siden i baggisen hvor den kan stå, men ser ikke noe pent ut å ha den stående slik Er E36 det er snakk om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommye46 Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Hadde i alle fall en skrue ved siden av reservedekket der den satt fast.. Mener jeg å huske i alle fall.. Venstre side tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 På min bil er det et plastdeksel på toppen av braketten til CD skifteren som varseltrekanten sitter i. Braketten sitter øverst på høyre side i bagasjerommet. Braketten (uten deksel) er avbildet her: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=65&fg=10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 hms, finner ingen plass.. Er det mulig å kjøpe noen mindre versjoner noe sted? Som kan legges sammen enda mer enn en slik standard type? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Slik skal den sitte (den blå dingsen i braketten til høyre): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2006 ah, ja det er det "festet" vekke da, forrige eier må ha rotet det til:P men takk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå