voodex Skrevet Mars 1, 2006 Skrevet Mars 1, 2006 Når det er ordentli kalt ut så får jeg en kvine lyd av varmeapparatet mitt. men det er kun når det nærmen seg 10- og videre kansje litt varmere og. snart det er varmt forsvinner denne lyden.. noen som vet hvofor dette skjer?
Monsen Skrevet Mars 1, 2006 Skrevet Mars 1, 2006 Høres ut som lageret er litt slitt. Vist lager er slitt lager det mer lyd når det er kaldt.
Jan e34 Skrevet Mars 1, 2006 Skrevet Mars 1, 2006 Er det vanskelig å ta ut vifta på E36? Må den tas ut fra motorrommet?
Monsen Skrevet Mars 1, 2006 Skrevet Mars 1, 2006 litt kronglete å komme til ja. Må tas ut fra motorrommet. Kan kun tas ut i en vinkel liksom... Kan være en fordel å ta av motordekselet. Byttet vifta i min pga. ulyd.
Jan e34 Skrevet Mars 1, 2006 Skrevet Mars 1, 2006 OK. Har ulyd jeg også, føler behov for å gjøre det samme. Har du 164?
BRIO Skrevet Mars 3, 2006 Skrevet Mars 3, 2006 Jeg har også litt kvittring (høyfrekvent lyd) fra kupeviften. Kan man komme til for å smøre opp lageret på en enkel måte, eller blir det timevis med skruing?
boost Skrevet Mars 4, 2006 Skrevet Mars 4, 2006 på min å kommer det kvine lyd på hastighet 1 når eg har brukt bilen i mangen timer.. so spørs om eg må bytte... er veldi kjedli lyd:)
mEhE Skrevet Mars 4, 2006 Skrevet Mars 4, 2006 det kan jo også være lokket som ligger over varmluftvifta? liten klaring mellom lokk og viftemotoren..jeg satt de på litt skeivt og det bråket som pokker... så det skal vel ikke mer til enn at du har fått en liten istapp eller annet støv\drit mellom vifta og lokket..? har e30 325..ikke samme bil, så mulig det blir annerledes på din bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå