Aracna Skrevet Mars 1, 2006 Skrevet Mars 1, 2006 jeg hadde tenkt til å bytte plugger på min motor, men etter div søk på forumet, finner jeg ikke svar på hvilke plugger som er best til akkurat min motor. Det er en m50b20 uten VANOS. Noen som vet? De som står i nå er BERU plugger.. vet ikke når disse ble skiftet sist, ettersom jeg bare har eid bilen i ca 5 mnd.
Pedi Skrevet Mars 1, 2006 Skrevet Mars 1, 2006 Beru funker fint på M50 b20, så det går fint. Bosch og NGK er de jeg liker å bruke, styr unna Champion.
Håvard ///M3 Skrevet Mars 1, 2006 Skrevet Mars 1, 2006 er det ikke greit å bruke det bilen blir levert med orginalt da?
Pedi Skrevet Mars 1, 2006 Skrevet Mars 1, 2006 er det ikke greit å bruke det bilen blir levert med orginalt da? Kommer de orginalt med Champion? Eller mener du at de bør kjøpe "orginalplugger"?
Trond E. Gärtner Skrevet Mars 1, 2006 Skrevet Mars 1, 2006 Jeg ville gått for NGK BKR6EK. Har god erfaring med dem.
AlphaC Skrevet Mars 1, 2006 Skrevet Mars 1, 2006 De orginale pluggene jeg har sett har iallefall vært NGK og boka sier BKR6EK
Lien Skrevet Mars 1, 2006 Skrevet Mars 1, 2006 Skift til NGK du. Har bare gode erfaringer med dem egentlig..
Rope Skrevet Mars 2, 2006 Skrevet Mars 2, 2006 jeg annbefaler IKKE NGK, mine varte i 3000km så sprakk to av dem på samme motor som deg men min er 2,5 litern.
Trond E. Gärtner Skrevet Mars 3, 2006 Skrevet Mars 3, 2006 jeg annbefaler IKKE NGK, mine varte i 3000km så sprakk to av dem på samme motor som deg men min er 2,5 litern. Da tror jeg du har vært ekstremt uheldig. NGK pluggene er det fabrikatet jeg ser desidert minst problemer med, etter en del år som mekaniker. Bruker forøvrig disse på min 2,5l uten problemer. Husk at ofte er det en årsak til at plugger ryker, men noen tåler mer enn andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå